Coduri GS1
9 euro/cod - TVA inclus

Cumparati coduri de identificare autentice pentru produsele dumneavoastra din unica sursa autorizata pentru teritoriul Romaniei.
Platiti o singura data si obtineti un cod valabil pe toata perioada de viata a produsului!

GS1 – un sistem global de standarde care optimizeaza modul de viata si lucru

GS1 este o platforma de colaborare neutra, care reuneste la nivel global lideri din industrie, autoritati de reglementare si mediul academic pentru a dezvolta standarde pentru mediul de afaceri.

Vanzarea unui produs in mediul online si in magazine incepe cu un numar de identificare si un cod de bare GS1. Astfel datele capturate prin codul de bare rezolva provocarile comertului modern.

Obtineti coduri la bucata direct de la GS1 in 3 pasi simpli

  • Inregistrare si plata
  • Completare informatii despre produse
  • Descarcare coduri EAN

9 euro/cod - TVA inclus

Calculator costuri

Verifica pretul total al numarului de coduri pe care doresti sa le achizitionezi.

Curs valutar (RON)

Cost total (RON)

Coduri GTIN-13 / EAN cu licenta GS1

Coduri verificabile in GEPIR si Verified by GS1

Coduri valabile pe durata de viata a produselor identificate*

Plata unica cu factura purtatoare de TVA

* Fiecare cod se asociaza in mod unic produsului identificat si este valabil pe toata perioada de viata a produsului identificat.

Inregistrare

Completati datele companiei.

Verificati e-mailul si urmati pasii regasiti in acesta.

Cumparare coduri GTIN

Introduceti numarul de coduri necesare.

Confirmati comanda si efectuati plata on-line.

Obtinere coduri GTIN

Accesati contul de utilizator

Completati formularul web cu informatii descriptive pentru fiecare produs pentru care solicitati cod GTIN.

Trimiteti cererea catre GS1 si codul va fi alocat automat*

* Prin trimiterea cererii catre GS1 Romania, utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate privind corectitudinea informatiilor furnizate.

Intrebari frecvente

  • Sunt coduri emise de GS1 (organizatie non-profit care gestioneaza de peste 50 de ani un sistem global de standarde pentru identificarea si codificarea produselor in comertul intern si international, recunoscute de ISO si utilizate de NATO, Organizatia Mondiala a Vamilor, Forumul Bunurilor de Larg Consum, eMAG, Google, Amazon, etc.);
  • Sunt inregistrate si pot fi verificate in platformele globale GS1 - GEPIR si Verified by GS1, fiind chei de acces catre informatiile asociate despre produsul identificat si compania producatoare;
  • Sunt verificate si accepate de retaileri si marketplace-uri oriunde in lume;
  • GS1 ofera garantia unicitatii si autenticitatii codurilor emise si isi asuma raspunderea si responsabilitatea cu privire la acestea.

  • Sunt vandute de companii volatile care urmaresc doar un castig de moment si se folosesc, in acest scop, de imaginea si instrumentele sistemului GS1 recunoscut si utilizat la nivel global, cu care nu au niciun fel de legatura;
  • Sunt doar niste numere de 13 cifre care nu sunt gestionate conform cu standardele internationale pentru a se asigura unicitatea lor;
  • NU sunt asociate cu informatii despre produse si firmele carora le-au fost alocate;
  • NU pot fi verificate / validate in vreo baza de date globala;
  • Codurile se pot suprapune, astfel creand un conflict de informatie in sistemele de gestiune ale clientilor dumneavoastra;
  • Certificatele de "licenta" oferite ca garantie a autenticitatii codurilor sunt doar template-uri preluate si editate, fara nicio valoare. Desi isi asigura cumparatorii de "originalitatea" codurilor, vanzatorii isi declina orice raspundere si responsabilitate cu privire la codurile furnizate, in Termeni si Conditii.

  • Emag, Amazon, eBay, GoogleShop solicita, in mod explicit, coduri obtinute de la GS1 si verifica autenticitatea acestora si informatiile asociate in registrul GEPIR;
  • GS1 este singurul organism care poate emite, gestiona si garanta unicitatea identificatorilor de produs si care inregistreaza codurile si informatiile asociate despre produs si producator in registrul global GEPIR;
  • In plus, GS1 Romania solicita completarea unui formular online cu detalii despre produse in procesul de alocare a identificatorilor, informatiile fiind, ulterior, disponibile la cautare in GEPIR / Verified by GS1. Detaliile asociate identificatorilor permit, astfel, verificarea autenticitatii acestora printr-o simpla interogare a bazei de date;
  • Un revanzator NU poate garanta unicitatea identificatorilor la nivel global si NU ii poate inregista in registrul global GEPIR.

  • Pentru evaluarea numarului de coduri se va tine cont ca identificarea produselor se face pe sorto-tipo-dimensiuni. Astfel, orice variatie de ambalaj/continut, semnificativa din punct de vedere comercial sau logistic, impune alocarea unui nou identificator de produs (GTIN).
  • De exemplu, pentru un tricou barbatesc de bumbac care este disponibil in patru dimensiuni (S, M, L, XL) fiecare dintre acestea avand cinci variante de culoare (alb, negru, albastru, verde, rosu) se vor aloca, in total 20 de coduri. Daca acest tricou se comercializeaza si in versiunea de dama, cu aceleasi variante dimensionale si coloristice, vor fi necesare inca 20 de coduri GTIN. Daca se comercializeaza serii dimensionale (cate un tricou din fiecare marime, aceeasi culoare intr-un pachet) sau coloristice (cate un tricou din fiecare culoare, aceeasi marime intr-un pachet) sau orice alta combinatie, fiecare astfel de pachet va avea un identificator unic diferit.

  • DA, acum se poate! Pentru a se adapta la dinamica actuala a mediului de afaceri, GS1 Romania, unicul emitent de coduri cu licenta GS1 pe teritoriul national, va propune o solutie adaptata cerintelor unei afaceri aflate la inceput de drum, care nu doreste sa se angajeze intr-o relatie contractuala de lunga durata, cu plati recurente, dar are nevoie de identificatori autentici, valabili pe toata perioada de viata a produsului;
  • Solutia, gestionata prin intermediul subsidiarei sale GS1 Data Exchange, ofera posibilitatea obtinerii de coduri autentice GS1, valabile pe toata durata de viata a produsului, cu o singura plata si factura purtatoare de TVA;
  • Platforma de alocare are rezervata o plaja de numerotare din care codurile se aloca secvential, fara prefix de companie, facand astfel posibila alocarea numarului de identificatori necesar in momentul lansarii cererii.

  • Global Trade Item Number (GTIN) - Este numarul care identifica in mod unic un produs. Poate avea format de 12 cifre, in America de Nord, dar, de regula este format din 13 cifre si, in mod exceptional (pentru produsele foarte mici) din 8 cifre;
  • European Article Number (EAN) - Este denumirea imaginii standard de cod de bare care reprezinta grafic un GTIN format din 8 sau 13 cifre, imagine care se regaseste pe majoritatea produselor din comertul clasic global;
  • Universal Product Code (UPC) - Este denumirea imaginii standard de cod de bare care reprezinta grafic un GTIN format din 12 cifre, utilizat în America de Nord.

  • Identificatorul de produs GTIN este un cod numeric asociat in mod unic unui articol commercial si reprezinta cheia de acces la informatia despre produs, stocata in sistemele globale de informatii gestionate de GS1;
  • GTIN-ul constituie, de asemenea, o referinta unica in sistemele de gestiune ale partenerilor comerciali, utilizata de peste 40 de ani de retailerii in gestiunea stocurilor, a comenzilor si a receptiilor de marfa;
  • Marketplace-urile utilizeaza identificatorii GTIN pentru gestionarea cataloagelor de produse; un produs identificat gresit sau un GTIN utilizat pentru doua sau mai multe produse genereaza conflict de informatii. Astazi, cu peste 100 de milioane de produse listate online pe website-uri si marketplace-uri, folosirea de identificatori unici este vitala;
  • Identificatorii de produs reprezinta un mijloc important de a creste traficul catre listarile identificate, deoarece motoarele de cautare ca Google utilizeaza GTIN pentru a structura informatia si a facilita afisarea ca raspuns la interogari relevante.

  • Da. Daca vindeti online pe un marketplace precum Emag, Amazon, eBay sau Google Shop, este necesara introducerea unui identificator de produs in procesul de listare.

  • Proprietarul de marca comerciala este compania care detine specificatiile produsului, indiferent de locul si persoana care il produce; poate fi fabricantul, importatorul sau distribuitorul.

  • Certificatul de autenticitate a identificatorilor GS1 este o dovada a utilizarii legitime a acestora;
  • Certificatul contine identificatorii numerici alocati si informatii despre compania care ii detine, informatii care pot fi verificate oricand in GEPIR.
[V:a4abd.]